czwartek, 8 kwietnia 2010

że nikt pewnie tego nie czyta no ale co tam :P

Pisze to dla własnej przyjemności

jeżeli ktoś taki się znajdzie kto przeczyta właśnie ten post to mówię ci NAPRAWDĘ JESTEŚ SUPER

Ale dobra do tematu stardolla

nie pisałam długo więc się nie gniewaj :) ... Byłam no wiecie tak jakby odcieta od kompa :D Ale mam dla was spoiler z figurką któr dostaniemy za graj&zarabiaj :D

Oto ona:


Moim zdaniem to ona jest bardzo ładna :D A waszym ???
odpowiedzi w komentach jeśli możecie to PLIS :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz